کسب درآمد از طریق اینترنت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سپس به صفحه رقابتهای فعال ما بروید تا وارد مسابقات رایگان دیگری شوید که پیدا کرده ایم. فقط توجه داشته باشید که ممکن است برخی از این سایت ها اسپم را برای شما ارسال کنند ، بنابراین از یک آدرس ایمیل alias استفاده کرده و تا حد امکان از بسیاری از پیشنهادات خودداری کنید.

برای بارگیری نکات بیشتر در مورد موفقیت و کسب درآمد از مسابقات ، راهنمای ما برای ورود به مسابقات را بخوانید.

نام دامنه را بخرید و بفروشید
دامنه برای فروش

نام دامنه فقط آدرس وب سایت است (به عنوان مثال کسب درآمد اینترنتی چیست "savethestudent.org" یا "mysite.co.uk") و تعداد زیادی پسوند (.com ، .net ، .co.uk و غیره) وجود دارد.

هزینه ثبت نام آنها در GoDaddy.com بسیار کمی 0.99 دلار است ، اما نام دامنه ممتاز در صورت فروش میلیون ها دلار ، اگر نه میلیون دلار بدست آورند. در سال 2007 VacationRentals.com با قیمت 35 میلیون دلار جالب درآمد!

اکنون شما احتمالاً نمی خواهید چیزی شبیه به آن را پیدا کنید ، اما با کمی جستجو می توانید سود سریع را بدست آورید. ترفند این است که نام دامنه های موجود را پیدا کنید که دارای ارزش تجاری باشند ، آنها را بکشید و سپس آنها را برای سایت در سایت مانند Sedo.com لیست کنید.

خرید رمز و راز
خرید یک رمز و راز رمز و راز تبدیل شدن به یک خریدار رمز و راز آسان تر از آنچه فکر می کنید و می توانید پاداش خوش تیپ دریافت کنید.

ده ها آژانس وجود دارد که به شما پرداخت می کند تا از انواع فروشگاه ها و رستوران ها بازدید کنید تا درباره نحوه عملکردشان بازخورد کنید. ما بهترین آژانس های موجود در راهنمای خود را بررسی کرده ایم که چگونه یک خریدار رمز و راز شوید.

برنامه های وظیفه ای شکل دیگری از خرید رمز و راز است ، جایی که شما برای انجام کارهای کوچک کسب و کار در منزل  محلی پاداش می گیرید. این می تواند بسیار سرگرم کننده نیز باشد!

یک فوق العاده باشید
آیا شما خود را به عنوان یک بازیگر جوان جوان و جوان دوست دارید یا فقط آن شخصی که در عکس پس زمینه یک قسمت از Eastenders قدم می زند ، خیال می کنید؟ این ممکن است شما باشید اگر درخواست می کنید در تلویزیون یا فیلم فوق العاده باشید.

پرداخت نیز بد نیست: به طور متوسط ​​روزانه 60-80 پوند و به سختی مجبور به انجام کاری هستید!

تعداد زیادی آژانس ریخته گری وجود دارد که موارد اضافی دلخواه را در آن قرار می دهد. آنها با كاهش درآمد از درآمد شما ، درآمد خود را دريافت مي كنند ، بنابراين هميشه بپرسيد كه قبل از شروع كار ، كدام است.

درمورد نحوه تبدیل شدن به یک راهنمای اضافی برای 5 آژانس بهتر ، به علاوه راهنمایی های بیشتری کسب درآمد از اینستاگرام درباره دریافت اولین جادوگری خود ، به ما بگویید.

تمام سی دی های قدیمی ، بازی ها و فیلم های خود را بفروشید
اگر به دنبال ساختن یک بوتیک سریع هستید ، فروش بیت های قدیمی و باب های قدیمی که اتاق شما را به هم ریخته اند ایده خوبی است.

بهترین چیز در مورد این است که شما می توانید قبل از فروش همه آهنگ ها و فیلم ها را روی لپ تاپ یا هارد اکسترنال خود ریخته باشید. این بدان معناست که شما فقط در واقع پلاستیک و آثار هنری را می فروشید!

شما می توانید از هر قطعه 10 تا 20 پوند درآمد کسب کنید و در صورت داشتن یک مجموعه بزرگ ، درآمد می تواند واقعاً اضافه شود. در حالی که شما در آن هستید ، ببینید که آیا والدین شما "درهم و برهمی" دارند ، از دیدن پشت آنها خوشحال خواهند شد.

همچنین می توانید تقریباً هر چیزی را به صورت رایگان در Amazon Marketplace یا Preloved بفروشید و سایت هایی مانند MusicMagpie فوراً به شما برای ارسال موارد ناخواسته پرداخت می کنند.

برای راهنمایی و مکانهای بیشتر برای فروش راهنمای راهنمای فروش DVD ، CD و بازی را ببینید.

فروش در آموزش و پرورش خود را!
diplomate_student بازگشت معلم به دانشجویان دیگر آسانتر از همیشه است. تا همین اواخر بازار شما محدود به جلسات چهره به چهره محلی بود ، اما به لطف سایت های تدریس آنلاین می توانید جهانی شوید!

Udemy به هر کسی امکان می دهد یک دوره آنلاین (به معنای واقعی کلمه در هر چیزی) ایجاد کند و پس از انتخاب کاربران ، برای همیشه پرداخت می شود.

برای تدریس یک به یک ، خود را در Superprof و Tutors UK قرار دهید.

شما می توانید انتظار داشته باشید که به ازای هر ساعت 10 پوند درآمد کسب کنید ، و لازم نیست که برای تدریس جوان تر GCSE یا حتی دانش آموزان سطح یک مهارت کافی داشته باشید. با راهنمای ما در زمینه کسب درآمد به عنوان یک معلم خصوصی شروع کنید.

 

ادامه مطلب 





:: بازدید از این مطلب : 703
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : جمعه 9 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی